Гарантия на товар
Гарантійні умови
Одним з принципів роботи нашого інтернет-магазину є те, що товари, які ми пропонуємо, сертифіковані і забезпечені гарантією від компаній-виробників.
Зверніть увагу на загальні правила гарантійного обслуговування, що наведені нижче.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
- правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгової організації;
- документ, що підтверджує покупку (товарна накладна або чек);
- повна комплектація товару.
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування не проводиться якщо:
- загублено або не вірно заповнено гарантійний талон;
- виріб має сліди механічного пошкодження або взламу;
- порушені заводські пломби;
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання виробу;
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру.
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та / або на сайті відповідного виробника.
Правила обміну та повернення товару.
1. Обмін і повернення продукції належної якості.
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:
- товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також всі документи на придбання товару є в наявності;
- товар не входить в перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.
2. Обмін продукції неналежної якості.
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, то він може вимагати заміну у продавця. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін повинен бути проведений протягом 20 днів.
Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості.
Не знайдено рубрик для підписки.